Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.
1. Název : Obec Mělnické Vtelno
2. Důvod a způsob založení:
Základním právním předpisem odůvodňující vznik Obce Mělnické Vtelno je ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava ČR, ve znění pozdějších předpisů. Postavení obce Mělnické Vtelno a jejich orgánů upravuje zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení, ve znění pozdějších předpisů).
3. Organizační struktura:
Obec Mělnické Vtelno je spravováno zastupitelstvem obce, dalšími orgány obce jsou starosta a obecní úřad. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Zastupitelstvo obce
Bc. Martina Götz |
Starostka obce |
+420 725 021 116 |
|
Ing. Josef Chramosta |
Místostarosta obce |
+420 724 189 172 |
|
Ing. Jaroslav Vacek |
Zastupitel |
+420 607 033 835 |
|
Ing. Marcela Hrejsová |
Zastupitelka |
||
Martin Slezák |
Zastupitel |
||
Pavel Teplý |
Zastupitel |
||
Ing. Martin Videman |
Zastupitel |
||
Alena Zeyvalová |
Zastupitelka |
||
Pavlína Saifrtová |
Zastupitelka |
Finanční výbor obce
Ing. Marcela Hrejsová |
Předsedkyně finančního výboru |
Gabriela Poláková |
Členka finančního výboru |
Pavlína Saifrtová |
Členka finančního výboru |
Kontrolní výbor obce
Ing. Jaroslav Vacek |
Předseda kontrolního výboru |
Pavel Teplý |
Člen kontrolního výboru |
Ing. Martin Videman |
Člen kontrolního výboru |
Úřednice obce a matrikářka
Marta Vacíková obec@melnickevtelno.cz
Účetní obce
Lada Nováková
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Mělnické Vtelno
Mělnická 49, 277 38 Mělnické Vtelno
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Mělnické Vtelno
Mělnická 49, 277 38 Mělnické Vtelno
4.3 Úřední hodiny
Pondělí | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Úterý | po telefonické dohodě | |
Středa | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Čtvrtek | po telefonické dohodě | |
Pátek | po telefonické dohodě |
4.4 Telefonní čísla
Obecní úřad |
|
Starosta |
326 337 221, 725021116 |
4.5 Čísla faxu
Obecní úřad |
4.6 Adresa internetové stránky
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Další elektronické adresy
Datová schránka: v7bbctk
5. Případné platby můžete poukázat
Česká Spořitelna č.ú. 0460005339/0800
6. IČ
00237060
7. DIČ
CZ00237060
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
8.3 Závěrečný účet obce
9. Žádosti o informace
Písemné žádosti o informace lze adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1). Za písemnou žádost se považuje také žádost podaná elektronicky, bez nutnosti uznávaného elektronického podpisu, doručená na elektronickou podatelnu obce (viz bod 4.7), nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8).
Seznam žádostí o informaci, odpovědi
10. Příjem žádostí a dalších podání
Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na obecním úřadě v úředních hodinách. Písemné podněty lze adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1). Elektronické podněty je třeba adresovat na elektronickou podatelnu obce (viz bod 4.7), nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8).
Další doporučené informace
- Životní situace - Návody pro řešení nejrůznějších životních situací: Popisy řešení životních situací a jiné postupy naleznete na Portálu veřejné správy ČR (externí odkaz)
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
11.2 Vydávané právní předpisy
Obec vydává pouze právní akty, které nemají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytnutí informací
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Sazebník úhrad je vypracován v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb.
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
V současné době obec neposkytuje žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů..
13.2 Výhradní licence
V současné době nejsou obci poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.